Hur förvarar ni era pyssel saker? Jag har en pysselhylla, den ska jag förresten ta kort på och lägga upp! Så ni får se vad jag har hittat på med den! Men idag tänkte jag visa hur jag har mina smyckesdelar förvarade... Och nu behöver jag tips på hur jag ska förvara band, snören och pärlor, så att jag enkelt ser vad jag har och hittar rätt storlek på pärla osv.
 
 
Såhär har jag mina mindre smyckesdelar i en liten låda från biltema. De kosta ca 9-15 kronor styck, finns i lite olika modeller. De här har flyttbara sidor, vilket gör det svårt att förvara pyttepytt delar, då de rullar emellan de olika facken. Men då har jag en annan med fasta sidor att ha dom i.
 
Men nu till min fråga, hur kan jag förvara pärlor som är lite större (och fler) samt alla olika snören och band mm? Vore toppen om någon kunde visa eller tipsa mig om en bra lösning!
Förvaring, Pyssel, Smycken, Smyckestillverkning,

Kommentera

Publiceras ej