Jag har ett gammalt IKEA skåp/hylla/skrivbord som jag förvarar det mesta pysslet i. Allt får ju dessvärre inte plats. Så det hamnar ju lite överallt...Men det blev lite rörigt i hyllan, trots återkommande städning. Så jag snickrade ihop en liten lucka att täcka över delar av skåpet med.
 
 
Dålig bild IGEN, det är lite min signatur tror jag. Ett inlägg med en dålig bild. Haha. Men ni förstår grejen. Utdragbart skrivbord med en hurts. Så kan man rulla in den igen. Som ni ser är det lite mycket saker i hyllorna... Så då gjorde jag såhär:
 
 
Jag fäste "luckan" genom att sätta kardborre på både skåp och lucka. Högst upp. Det var klister på kardborren men förstärkte med häftpistol. Tyget passade inte riktigt in, men det var det jag hade tillgängligt då. Ser bättre ut än vad det gjorde tidigare åtminstone. Luckan är gjord av en mycket simpel trä-konstruktion.
 
 
En ram med en trä-list rakt över i mitten också för att stabilisera det. Sen har jag spänt tyget runt och häftat fast det. Jag tänker att mitt nyårslöfte får innehålla något i stil med "ta bättre bilder". Haha, men jag tror att när ljuset kommer åter så löser det sig självt. Som ni ser så har jag även svarta strumpor. Kan vara bra att veta, det är min favoritfärg på strumpor. ;)
 
Hur "gömmer" ni ert pyssel?
 
Förvaring, Inredning, Pyssel,

Kommentera

Publiceras ej