Igår var det dags att röja bort julen kände jag. Sagt å gjort, så packade jag ner allt utom julbyn och en julgardin, väl där så var orken slut. Köpte en fin turkos pall på Rusta samt 4 filtar och gjorde om min soffa...
 
 
Väldigt nöjd, blev som en helt ny soffa för totalt 165 kronor. Mycket behaglig att sitta i när man har mjuka filtar på. Det vita drar ju åt sig så mycket smuts och istället för att köpa en divansoffa, vilket är vad jag egentligen skulle vilja ha, så fick det bli pall. Sparade ju en hel del slantar på det, så får jag köpa ny soffa när jag har landat på någon ny adress. Letar ju nytt hem åt oss. Känner att jag bor i fel område jag och tösen. Vi vill närmre familj och förskola. Så vi slipper all denna transportering som vi har just nu. Så ny soffa får bli först på nya adressen. När nu det blir.
Inredning, Soffa,

Kommentera

Publiceras ej