Kom en drös med brev idag igen! Har beställt från Fyndiq.se, en toppen sida om man vill hitta nya butiker att beställa ifrån. Dessutom kan man köpa för en fraktkostnad istället för flera om man inte hittar en butik som har allt man letar efter. Jag har hittat många bra e-butiker genom den sidan. Som jag nu beställer direkt ifrån. Det gör så man även kan få tag i lite "udda" pyssel och smyckes saker, då alla har sin egna leverantör och sitt egna intresse osv. Idag dök detta upp bland annat:
 
 
Lite pärlor, lite band, berlocker och annat smått och gott! Toppen att kunna beställa från 9 olika butiker, men bara betala 1 fraktavgift! Väntar fortfarande på lite till, innan jag ska börja använda utav det nya! Jag har lite färdiga designer i huvudet, så då vill jag inte sätta tänderna i det nya förrän allt har dykt upp. Så man får till de där guldkornen man har i huvudet, innan man börjar komma på nytt.

Kommentera

Publiceras ej