Kom en uppsjö med berlocker med olika motiv från Kina i fredags. Har haft fullt upp i helgen, men nu har jag hunnit kolla på dem ordentligt och äntligen kom jag på ett användningsområde åt min "Smått&Gott" burk som jag gjorde för någon vecka sedan.
 
Jag beställde på Ebay, i hopp om att få tag i sånt som jag inte lyckats hitta här i Sverige. Är väldigt nöjd med berlockerna. Har en hel del djurberlocker samt blandat allt möjligt.
 
 
Lite svårt att se vad det är för motiv på berlockerna för er kanske. Och dessvärre så hade jag problem med ljuset igen. Väldigt svårt att få bra ljus när det är den mörkaste dagen på året... Men en del fina träd, ugglor, katter, sköldpaddor och lite udda, men fina, som ölöppnare man ser på högra bilden. Jag är nöjd med min beställning. Inte var det dyrt heller!
 
Ha en trevlig kväll nu!
 
 
Korttillverkning, Pyssel, Smycken, Smyckestillverkning, Örhängen,

Kommentera

Publiceras ej