Jag har en liten prylhylla som ser ut som ett B. Men jag har lyckats tröttna på det. Vet inte vad jag ska göra med den riktigt. Just nu hänger den i vägen så att jag inte kan möblera om som jag vill i sovrummet. Det känns inte alls kul. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska ha i den. Har lite tröttnat på de saker som är i hyllan nu...
 
 
Såhär ser den ut! Så är det lättare att hänga med på vad jag pratar om!
 
 
Om det är någon som har något tips på vad jag kan göra med den så vore det toppen! Just när det gäller den där hyllan så är jag faktiskt helt tom på idéer. Kanske den skulle få stå i förrådet ett tag och vänta på att jag får inspiration... Får fundera en liten stund till på vad jag ska göra med den.
 
Men den åker nog ner så att jag kan möblera om. Just nu är mitt sovrum så "belamrat" med möbler tycker jag. Får ta en bild när jag städat undan där inne. Kan ju hända att jag är bra på att slänga kläder omkring mig...
 
Ha det gott!
 

Kommentera

Publiceras ej